shineyfans

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Shiney ♥ - 17 september 2014 17:18

CHILL-INLÄGG  

 

 

Hallo, Ich bin Amina (Shirin)!

Nejmen. hej på er friendoeeees.

Ja. Som ni ser, var det på Tyska jag skrivit på.

Jag valde Tyska. Varför då?

Jo för att... Jag inte har en jävlaste aning..   

Oj, häregöd. vad jag lät som Fanny .. HAHA (FÖRLÅT MIN FINA) ♥

 

Menmen. Jag har chokladat mig hela dagarna (OMG THAT LIE)

Nej det har jag INTE. Har faktiskt slutat äta choklad osv.

Men nu så, kunde jag inte motstå. Så idag blir det Gossip Girl och choklad:)

Så jag chillar läget liksom. Har läxor och skit. Har inte ens gjort matteprovet. höööööh FÖRLÅT FÖRLÅT LINA. MEN MEN. HUNDEN ÅT UPP LÄXAN..   

 

 

.. och jag kan inte ljuga..

Tjenanixen på er mina vänner <3

Ett inlägg about me. Kommer snart. Vi hörs!

 

Amina (Shirin) = Himmelsblått

Fanny = Limegrön

 

Av Shiney ♥ - 17 september 2014 16:43

MINI HAUL + INFO

 

Heeeeej! Gissa vad? Idag var jag på rusta. 

För jag hade sett på nätet att ett E.O.S kostade 59 kr!!

Och om man känner mig. så måste jag ta mig dit så fort som möjligt.

Självklart köpte jag ett. Smaken heter "sweet mint" om jag inte minns helt fel.

Det är den ljusblåa förbackningen. Jag är suuuuupernöjd, 

och det är INTE dyrt. Så det var även ett litet tips  

 

Jag vill även tala om att jag kommer inte hinna uppdatera lika ofta,

mycket med skolan nu. får läxor i STORA lass. Men hoppas ni blev nöjda

med detta inlägg. KRAMISAR TILL ER!

 

Fanny = Limegrön

Amina (Shirin) = Himmelsblå


Presentation


2 Tjejer, 2 Städer och 1 Musik.
~ VI HÅLLER OSS IHOP OAVSETT VAD ~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du för genre/typ av musik?
 Pop
 Rock
 Rap
 Klassisk
 Det allra nyaste såklart
 ALLT
 Ingenting.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Mustasch

Black Moustache

Flygandehjärtan

blingbling

Fuschia Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards