shineyfans

Alla inlägg under augusti 2014

Av Shiney ♥ - 30 augusti 2014 19:43

NY HEADER! Hiss eller diss?

 

Tjena, Alla Shineys. Som ni ser. Har vi en ny header. Som ni ser, brevid oss

är en massa bilder på saker vi gillar, och lite aktiviteter vi håller på med:)

Hiss eller diss? Kommentera DIN åsikt!   

 

 

Av Shiney ♥ - 30 augusti 2014 17:19

Redlock Is Back!

 

När ni ser detta inlägg så tänker ni förmodligen,

Redlock? Vem är det? Har Shiney en ny medlem? 

Eller så tänker ni förmodligen inte alls..   

Menmen. Jag tänkte berätta en liten "historia."

Många utav er vet, att jag Shirin (Amina som är mitt riktiga namn)..

Har haft rött hår. Jag kallades rödluvan, eller liknande.

Nu några år senare så tänkte jag "Vore det inte kul med rött hår?"..

Så just nu idag. har jag nyfärgat hår... :oooo

Men har tyvärr inte bloggat det tidigare. så tänkte visa bilder.

Färgade håret den 19e aug.

 

  

     

     

 

Tjenanixen, alla rödluvor, blondruvor, brundruvor, och alla andra friendooooes.  

Av Shiney ♥ - 13 augusti 2014 15:26

Back To School Tag! (Fanny)

 

1:Vilken klass ska du börja i? Vet inte vilken 

klass, men i sexan :D

2:Vilken dag börjar du? Den 18 augusti, 

alltså om fem dagar   

3:Hade du läxor över sommaren? Nej! Som tur var!!

4:Vad ska du ha på dig första dagen i skolan? Ingen aning, 

men kläder iallafall!

5:När vaknar du och går och lägger dig på skoldagar? Jag vaknar

klockan 6.00 - 6.30, och lägger mig vid 21.30 - 22.00 :)

6:Vad är stressigast med skolan? LÄXOR/ PROV! blää

7:Längtar du till skolan? Både JA och NEJ

8:Vad längtar du mest efter? Efter som att

jag ska börja på en ny skola så längtar jag efter 

att se den "nya" omgivningen... Om ni förstår

9:Vad är roligast att fixa med att komma 

tillbaka till skolan? Typ köpa nya saker, annars inget speciellt

10: Vilken klass började du med smink till skolan? Har faktist 

inte börjat en...

11:Kommer du ha ryggsäck eller handväska? Jag kommer att

ha axelrämsväska. 

 

Det här var då alla mina svar på dessa frågor. hoppas att ni

förstod mina svar, och att ni blev nöjda. Hejdå!   

 

Fanny: Lime

Shirin: Himmelsblå (Shirin var inte med i detta inlägg)


Av Shiney ♥ - 4 augusti 2014 16:58

Shirin.. HUUUND!!?

 

FÖR 4 ÅR SEN:

 

 

 

Shirin: Mamma, jag vill ha en hund.

 

 

Mamma: NEJ!

 

 

 

 

FÖR 2 ÅR SEN:

 

 

Shirin: Mamma, snälla jag skulle göra vad som helst för att få en hu...

 

 

Mamma: Nej! Har jag sagt!!

 

 

 

 

2014 har vi en hund. Det tog 4 år. Vad var det som hände? Hur startade allt?

 

 

Jo. Helt ärligt. Jag är totalt familjens king   

Okej.. sanna historien var att mamma sökte på "Nallenjörnshund" !!? ( WAAAT )   

Det tvivlar hur vi hittade en hund. Huvudsaken var att

mamma fick ett intresse för hundar. Och familjens king är jag oavsett så..

Syster Jasmina, dra från min blogg   


HÄR HAR VI VÅR ÄLSKADE HANE INDIGO. SOM OXÅ SÄGS INDIE!

 




  

   

 

 



Välkommen hem Indigo. 10 veckors blandras - 50% Chihuahua  50% Bichon Frise

Tack för mig <3 :)

 

Shirin = Himmelsblå

Fanny = Limegrön

Av Shiney ♥ - 4 augusti 2014 16:09

LISEBERG - JAG TIPSAR

 

Tjenare bloggen. Fanny här!

Jag var ju på Liseberg den 3/8-2014.

Så jag tänkte tipsa er om en atraktion. Om ni gillar bergochdalbanor

som är ganska avencerande, men kanske inte vill stå i en lång kö och inte

veta om den är rolig. Så jag tänkte tipsa er om Helix.

Jag fick stå i kö 1 timme och 20 minuter. Men det var sååå värt det.

Jag tipsar verkligen Helix, Den var grym!   

 

HÄR HAR NI LITE (2 BILDER) FRÅN LISEBERG!

 

 

    


Puss å Kram ♥ 

 

Fanny = Limegrön

Shirin = Himmelsblå



Presentation


2 Tjejer, 2 Städer och 1 Musik.
~ VI HÅLLER OSS IHOP OAVSETT VAD ~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du för genre/typ av musik?
 Pop
 Rock
 Rap
 Klassisk
 Det allra nyaste såklart
 ALLT
 Ingenting.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Mustasch

Black Moustache

Flygandehjärtan

blingbling

Fuschia Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards