shineyfans

Alla inlägg under januari 2015

Av Shiney ♥ - 6 januari 2015 01:06

2015

 

Hejsan alla vänner som jag känner,

och alla ovänner som jag kanske kanske känner.  

 

Gott nytt år bitches!!! :DDD

Sååå vad säger ni? 2015 va..? Tiden har gått fort..

Och om jag gissar rätt så tror jag att ungefär 80% av oss elever,

har förmodligen tänkt på betygen.. Var dem bra? Var dem dåliga?

Dem 2 frågorna är lite olika.. Men en som väldigt många tänker på

är säkert "hur kunde jag få dedär betyget?" eller så hade ni säkert

förväntat er ett högre betyg i det ämnet..

Komigen.. säg inte att det bara var jag skulle ville ha A i Engelska?   

Typ hela mitt jullov har jag tänkt och funderat på betygen.

Och jag slår vad om att 90% av eleverna snackar om att de ska

satsa mycket bättre efter jullovet.. 

Och jag ska vara en utav dem som kommer lyckas..  

Så kanske jag får mitt jävla A i Engelska iallafall.

 

Hursom. Skolan börjar den 12:e Januari på en måndag för mig.

Och Fanny börjar den 8:e Januari.. (HAHAHHAHAHA)   

 

Våran skola fick några dagar extra jullov.. men eventuellt en läxa..

En årsmrönika ska tydligen skrivas..

 

Hoppas ni haft en bra jul och nyårsafton <3

Plugga ihjäl er till ett A i Engelska nu, så hörs vi sen. Puss

 

 

Amina = Himmelsblå

 

Fanny = Limegrön

Presentation


2 Tjejer, 2 Städer och 1 Musik.
~ VI HÅLLER OSS IHOP OAVSETT VAD ~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du för genre/typ av musik?
 Pop
 Rock
 Rap
 Klassisk
 Det allra nyaste såklart
 ALLT
 Ingenting.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Mustasch

Black Moustache

Flygandehjärtan

blingbling

Fuschia Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards