shineyfans

Direktlänk till inlägg 17 september 2014

mini HAUL + INFO

Av Shiney ♥ - 17 september 2014 16:43

MINI HAUL + INFO

 

Heeeeej! Gissa vad? Idag var jag på rusta. 

För jag hade sett på nätet att ett E.O.S kostade 59 kr!!

Och om man känner mig. så måste jag ta mig dit så fort som möjligt.

Självklart köpte jag ett. Smaken heter "sweet mint" om jag inte minns helt fel.

Det är den ljusblåa förbackningen. Jag är suuuuupernöjd, 

och det är INTE dyrt. Så det var även ett litet tips  

 

Jag vill även tala om att jag kommer inte hinna uppdatera lika ofta,

mycket med skolan nu. får läxor i STORA lass. Men hoppas ni blev nöjda

med detta inlägg. KRAMISAR TILL ER!

 

Fanny = Limegrön

Amina (Shirin) = Himmelsblå


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shiney ♥ - 22 maj 2015 14:23

Hallå, hallå Skallberget!   Tjolololooo. "Skallberget" .. ja..? Vad tänker ni på då? Det jag Amina tänker på är att uppträda. Huh? Nu kanske ni inte förstår riktigt, eftersom att jag inte kommit till den delen att jag och Fanny ska uppträda...

Av Shiney ♥ - 6 januari 2015 01:06

2015   Hejsan alla vänner som jag känner, och alla ovänner som jag kanske kanske känner.     Gott nytt år bitches!!! :DDD Sååå vad säger ni? 2015 va..? Tiden har gått fort.. Och om jag gissar rätt så tror jag att ungefär 80% av oss elev...

Av Shiney ♥ - 21 december 2014 20:23

Juuulen är här! <3 Heeeeej Fanny här. Som ni kanske vet är det 4:de advent idag och 3 dagar kvar till julafton. Jag ääälskar julafton. tex alla mysiga jullåtar, den fina vita snön, (eller ja.. den brukar väl finnas där, men inte denna jul...

Av Shiney ♥ - 16 december 2014 14:45

JAG TIPSAR - TESORTER Hej hej alla friska människor! :) Vad händer? Snart julafton, va?    Själv sitter jag hemma.. men INTE FRISK!! :( Oturligt nog har jag fått en rejäl förkylning någon vecka innan jul. Det som gör det ännu värre är att Fan...

Av Shiney ♥ - 2 december 2014 19:04


UNBOXING! <3   Hej! Fanny här. Som ni ser så ska jag göra en unboxing. Och det är så att jag har haft måånga problem med att hitta mobilskal till min Samsung Galaxy s3. Jag har letat överallt, men gissa vad jag såg på Fyndiq.se  joo HU...

Presentation


2 Tjejer, 2 Städer och 1 Musik.
~ VI HÅLLER OSS IHOP OAVSETT VAD ~

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du för genre/typ av musik?
 Pop
 Rock
 Rap
 Klassisk
 Det allra nyaste såklart
 ALLT
 Ingenting.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Flying Angel Heart

Mustasch

Black Moustache

Flygandehjärtan

blingbling

Fuschia Glitter Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards